Digital datadreven markedsføring

ATU SAMF
Odense Katedralskole, Jernbanegade 34, 5000 Odense C, Lokale: A237
Du kan tilmelde dig dette arrangement, hvis du er fra årgang: 2016, 2017 – men du skal logge ind først.
Afdeling
Fyn
Sydjylland
Sidste tilmeldingsfrist
Mandag, 3. september 2018 - 12:00

Økonomisk og teknisk aktivitet, som giver dig en dybere forståelse for hvordan markedsføring på digitale platforme udformes med afsæt i big data, matematik og marketingsteori.

Digital datadreven markedsføring – marketing i en matematisk sammenhæng

v/Managing partner Rafael Cifuentes, Precis Digital

I dag flytter størstedelen af investeringer i markedsføring fra traditionelle medier som print, tv eller radio og mod digitale medier. Digitale medier opsamler en stor mængde data og i søgen efter hvordan man investerer og allokerer sine budgetter bedst, undersøger virksomheder deres data for at afsøge dette problem. Den disciplin kaldes data-dreven digital markedsføring.

I denne aktivitet vil vi kigge på markedsføring fra forskellige vinkler, men særligt have fokus på hvordan brugere agerer på digitale platforme og hvordan vi bruger den data som det skaber til at tage beslutninger ift. virksomheders markedsføring. Det er en kombination af markedsføring, statistik, matematik, erhvervsteori og forbrugeradfærd. Vi skal således bl.a se på:

Program

16.00 Velkommen

16.05 Offline/online - Introduktion til digital markedsføring og data-drevne beslutninger

17.30 Spisepause

18.00 Web analytics

18.45 Discussion: Tracking vs PrivacyTragten for digital marketing

19.15 Case-øvelse

20.00 Tak for i dag

 

MEDBRING: PC

PRAKTIK: Der er spisepause men ingen forplejning, så husk madpakken.

FIND VEJ: Du finder Odense Katedralskole her! Du finder lokale A237 i stueetagen her! Brug døren til venstre for hovedindgangen.

AFVIKLER: Kira - tlf. +45 5383 6945 mail: kira@atusyd.dk, kontaktes på dagen hvis du bliver forsinket eller forhindret på dagen.

  • Antal deltagere
    33
  • Type
    Valgfri