Precis Digital
Digital datadreven markedsføring – marketing i en matematisk sammenhæng
v/Managing partner Rafael Cifuentes, Precis Digital
I dag flytter størstedelen af investeringer i markedsføring fra traditionelle medier som print, tv eller radio og mod digitale medier. Digitale medier opsamler en stor mængde data og i søgen efter hvordan man investerer og allokerer sine budgetter bedst, undersøger virksomheder deres data for at afsøge dette problem. Den disciplin kaldes data-dreven digital markedsføring.
I denne aktivitet vil vi kigge på markedsføring fra forskellige vinkler, men særligt have fokus på hvordan brugere agerer på digitale platforme og hvordan vi bruger den data som det skaber til at tage beslutninger ift. virksomheders markedsføring. Det er en kombination af markedsføring, statistik, matematik, erhvervsteori og forbrugeradfærd. Vi skal således bl.a se på:
Offline/online - Introduktion til digital markedsføring og data-drevne beslutninger
Web analytics
Discussion: Tracking vs Privacy
Tragten for digital marketing
Case-øvelse
Attribution modeling
MEDBRING: Pc
PRAKTIK: Der er spisepause, men ingen forplejning, så husk madpakken!
FIND VEJ: Du finder lokale D263 lige inden for hovedindgangen i stueetagen her!
AFVIKLER: Kira- tlf. +45 5383 6945 mail: kira@ungetalenter.dk, kontaktes på dagen hvis du bliver forsinket eller forhindret på dagen.
-
Antal deltagere28
-
TypeValgfri