Precis Digital

ATU SAMF
Odense Katedralskole, Jernbanegade 34, 5000 Odense C, Mødested: D263
Du kan tilmelde dig dette arrangement, hvis du er fra årgang: 2015, 2016 – men du skal logge ind først.
Afdeling
Fyn
Sydjylland
Sidste tilmeldingsfrist
Fredag, 10. november 2017 - 12:00

Digital datadreven markedsføring – marketing i en matematisk sammenhæng

v/Managing partner Rafael Cifuentes, Precis Digital

I dag flytter størstedelen af investeringer i markedsføring fra traditionelle medier som print, tv eller radio og mod digitale medier. Digitale medier opsamler en stor mængde data og i søgen efter hvordan man investerer og allokerer sine budgetter bedst, undersøger virksomheder deres data for at afsøge dette problem. Den disciplin kaldes data-dreven digital markedsføring.

I denne aktivitet vil vi kigge på markedsføring fra forskellige vinkler, men særligt have fokus på hvordan brugere agerer på digitale platforme og hvordan vi bruger den data som det skaber til at tage beslutninger ift. virksomheders markedsføring. Det er en kombination af markedsføring, statistik, matematik, erhvervsteori og forbrugeradfærd. Vi skal således bl.a se på:

  • Offline/online - Introduktion til digital markedsføring og data-drevne beslutninger

  • Web analytics

  • Discussion: Tracking vs Privacy

  • Tragten for digital marketing

  • Case-øvelse

  • Attribution modeling 

MEDBRING: Pc

PRAKTIK: Der er spisepause, men ingen forplejning, så husk madpakken!

FIND VEJ: Du finder lokale D263 lige inden for hovedindgangen i stueetagen her!

AFVIKLER: Kira- tlf. +45 5383 6945 mail: kira@ungetalenter.dk, kontaktes på dagen hvis du bliver forsinket eller forhindret på dagen.

  • Antal deltagere
    28
  • Type
    Valgfri