Seminar F: Formidlingsbesøg 5 - Orifarm

ATU SUND
Orifarm, Energivej 15, 5260 Odense S, Mødested: Receptionen
Du kan tilmelde dig dette arrangement, hvis du er fra årgang: 2013 – men du skal logge ind først.
Afdeling
Fyn
Sydjylland
Sidste tilmeldingsfrist
Mandag, 20. oktober 2014 - 12:00

Seminar F består af 7 forskellige virksomhedsbesøg. Du deltager i ét af de 7 formidlingsbesøg. Du vælger frit, men bemærk, at der er pladsbegrænsning på alle formidlingsbesøgene og at pladserne fordeles efter først-til-mølle-princippet.

BEMÆRK: DER KAN KUN VÆLGES ÉT FORMIDLINGSBESØG!

 

  • Besøg en af Danmarks medicinalgiganter.
  • Hør hvordan Orifarm arbejder med produktudvikling og markdesføring.

 

Markedsføring i Orifarm

Orifarm er en af Danmarks store medicinalproducenter og med en vision om at være "No. 1 in making Health Care a better deal!" når de ud til mange forbrugere. Hvem kender ikke et Orifarm produkt eller en Do You Yellow-reklame?

Orifarm blev grundlagt i 1994 af Birgitte og Hans Bøgh-Sørensen. De startede i sin tid med en særlig entreprenør-ånd, som igennem årene har været en afgørende parameter i Orifarms virksomhedskultur. Den udmønter sig i, at Orifarm altid er på udkig efter nye måder at udvikle og forbedre arbejdsgange og produkter på - med respekt for både kvalitet og individer i virksomheden.

Resultaterne taler for sig selv. I dag er Orifarm den andenstørste leverandør af parallelimporterede lægemidler i EU, og de står stærkt på markederne for generika i Norden. Orifarm er blevet en international virksomhed, som opererer i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Tyskland og Tjekkiet.

Besøg Orifarm og hør om hvordan man udvikler lægemidler og markedsfører dem – også så det kommer forbrugeren til gavn.

Program

Kl. 13.00             Velkommen v/HR-konsulent Kamille Smed Kristensen

Kl. 13.05             Parallelimport og Generika – generel introduktion v/HR-konsulent Kamille Smed Kristensen

·       Historien om Orifarm

·       Organisation, Mission og Vision

·       Vores virksomhedskultur

·       Rekrutteringsprocedure

Kl. 14.00             Rundvisning v/Senior Supply Chain Manager Kim Ottosen

Kl. 14.30             Pause og spørgsmål

Kl. 14.45             Salg og marketing

·       Afdelingens opgaver

·       Konkrete opgaver i jobbet

Kl. 15.30             Evaluering og spørgsmål v/HR-konsulent Kamille Smed Kristensen

Kl. 16.00             Tak for i dag!

 

ANTAL PLADSER: 40

BEMÆRK: Der er ingen forplejning eller spisepause på dette seminar!

AFVIKLER: Janne - kontaktes på tlf. +45 2128 0736, hvis du bliver forsinket eller forhindret.

 

 

 

  • Antal deltagere
    40
  • Type
    Obligatorisk